Ми використовуємо cookies з ціллю покращення сайта. Більше про Cookies Політика використання Cookie.

3)    Confirmation email for user from SAP about the delivery time. We discussed if it's possible to implement. And does it make sense if we also need to add then time that carrier company will need to deliver the order? Or how it works in other markets for example?  
   
Other shops are using the local catalog delivery time (MVGR2) that we are getting from SAP. This is the average time in workdays that it takes for the goods to arrive at the customer. 
With a country as big as Russia this may not be a very reliable time. So you may not want to use this in the Shop.  
   
For a better quality of delivery times we have the so called V-LOG delivery time calculation, which can do post code dependent dates. But this needs setting up with V-LOG. And that will take some time and is not part of the V-RUS shop set up.  
   
Alternatively - if you get a good delivery date in SAP after the order has been processed - you could consider sending an email order confirmation from SAP with the delivery date. But again - that requires set up time in SAP.  

 

Приймаю
 

returns733

Повернення продукції 

Право розірвання/припинення договору

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого його було придбано, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням.

Ви маєте право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти (14) днів, не рахуючи дня купівлі, коли Ви або третя сторона, окрім перевізника, вказана Вами, отримує у фізичне володіння товари, або якщо договір купівлі-продажу стосується декількох товарів, замовлених Вами в одному замовленні, і доставлених нами окремо – протягом чотирнадцяти (14) днів, не рахуючи дня купівлі, коли Ви або третя сторона, окрім перевізника, вказана Вами, отримує у фізичне володіння останній товар.

Обмін товарів належної якості здійснюється якщо:

- товари не використовувалися;

- збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка є оригінальною і неушкодженою та

- збережено розрахунковий документ    , виданий споживачу разом з проданими товарами. 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж. У день надходження товару в продаж, ми повідомимо Вас про це.

 

Ви маєте право розірвати договір протягом чотирнадцяти (14) днів.

 

Для здійснення права на розірвання договору   , Ви повинні повідомити нас (див. контактну інформацію нижче) про Ваше рішення розірвати цей договір шляхом недвозначної заяви (наприклад, листом, відправленим поштою, факсом або електронною поштою  ) та отримати зворотнє підтвердження ВЕЛЮКС про отримання Вашого повідомлення про розірвання договору тим же засобом зв’язку. Для того, щоб ми могли ідентифікувати Ваше замовлення, при здійсненні свого права на розірвання договору, будь ласка, надайте інформацію про Ваше ім’я і контактні дані (адреса, номер телефону та адреса електронної пошти), номер замовлення і про товари, договір про купівлю-продаж яких Ви бажаєте розірвати.

 

Щоб вкластися в строки розірвання договору, Ви маєте надіслати Ваше повідомлення про здійснення права на розірвання договору до закінчення строку його розірвання.

 

Для здійснення права на розірвання договору, Ви повинні зберігати одержану продукцію у незміненому стані.

 

Будь-яке знищення, пошкодження або псування продукції, що сталося не з Вашої вини  , не позбавляє Вас права на розірвання договору. Зменшення вартості продукції внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки продукції не позбавляє Вас права на розірвання договору.

 

Відповідно до чинного законодавства право на розірвання договору не повинно застосовуватися по відношенню до договору, укладеного на відстані, якщо він стосується виробництва або переробки товарів на замовлення споживача, тобто якщо товари не зможуть бути проданими іншим особам або можуть бути проданими лише з матеріальними фінансовими втратами для продавця (виконавця).

 

Наслідки розірвання/припинення договору

 

Якщо Ви розриваєте цей договір, ми відшкодуємо Вам всі платежі, отримані від Вас. Ми здійснимо відшкодування без невиправданої затримки і не пізніше:

 

a. чотирнадцяти (14) днів з наступного дня, коли ми отримаємо від Вас будь-які поставлені товари, або

b. (якщо раніше) чотирнадцяти (14) днів з наступного дня, коли Ви надасте докази того, що Ви повернули товари, або

c. якщо товари не поставлялися, чотирнадцяти (14) днів з наступного дня, коли нас було поінформовано про Ваше рішення розірвати цей договір.

 

Ми здійснимо відшкодування, використовуючи ті ж способи платежу, які Ви використали для початкової транзакції, якщо Ви явно не погодитеся на інший спосіб; у будь-якому випадку Ви не будете сплачувати жодних зборів у результаті такого відшкодування.

 

Ви повинні відправити або передати назад товари на вказану нижче адресу

 

ТОВ «ВЕЛЮКС Україна» 

вул. Ревуцького, 44 а, 

м. Київ, 02140, Україна

 

без невиправданої затримки і у будь-якому випадку не пізніше, ніж чотирнадцять (14) днів з дня, коли Ви повідомили нам про розірвання Вами цього договору. Вважатиметься, що Ви вклалися в строки, якщо Ви відправите назад товар до того, як закінчиться період у чотирнадцять (14) днів.

 

Ви несете відповідальність тільки за будь-яку зменшену вартість товарів унаслідок поводження, окрім того, що необхідне для встановлення природу, характеристик і функціонування товарів.

 

 

 
 

cash on delivery small youtubefacebook

 

Signature UA S Black

 
Закрити x Завантаження . , 1 Processing payment Товари додаються у кошик Оновлення кошика imp 2